G Le2 reprezentuje nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie kobietom golfistom, na każdym poziomie umiejętności, najwyższej klasy sprzętu o wysokiej wydajności, zoptymalizowanego do prędkości”- powiedział Stacey Pauwels, wiceprezes PING Executive i wnuczek założycieli PING Karsten i Louise Solheim, których rola obejmuje nadzorowanie inicjatyw kobiecej marki. 

„Aby osiągnąć jeden z naszych celów związanych z poprawą samopoczucia klubu przez całą huśtawkę, skupiliśmy się na tym, aby kije były lżejsze. Zintegrowaliśmy naszą rozległą wiedzę o materiałach i procesach produkcyjnych z naszymi sprawdzonymi technologiami projektowania, aby zapewnić wymierną poprawę w całości. Jednocześnie chcieliśmy zaprezentować nowe kije w atrakcyjny wizualnie i inspirujący sposób. Jesteśmy bardzo podekscytowani wynikami i czekamy na wprowadzenie rodziny G Le2 dla kobiet golfistów na całym świecie.

LEPIEJ, WYDAJNIEJ, SZYBCIEJ, PRECYZYJNIEJ!